Ćwiczenia strategiczne – wytyczne do egzaminu
Informujemy iż na programie Trening Kreatywny i Gry Integracyjne zezwala się na prezentowane na niniejszej liście problemy do egzaminu:
zabawa zespołowa – „Przemoc w filmie” oraz „Kobieta w społeczeństwie polskim XVI – XVIII wieku”
gra strategiczna – „Status osób niepełnosprawnych w wymiarze społecznym” i „Mowa ciała jako narzędzie we współczesnej komunikacji perswazyjnej”
gra strategiczna : „Jest w ludzie siła niespożyta…’ Młodopolski obraz wsi w twórczości Jana Kasprowicza” i Produkcyjne Symulacje Biznesowe oraz „Pozytywiści wobec romantycznej tradycji”
symulacja menedżerska – „Trzy spojrzenia na postać Chrystusa w kinie współczesnym” i „Weryfikacja metod detekcji synchronicznej promieniowania podczerwonego zmodulowanego mechanicznie”
symulacja edukacyjna – „Historia i współczesność klubu żużlowego „Start Gniezno”” i „Urząd Prezydenta w dziejach Rzeczypospolitej Polskiej”
gra językowa – „Wyznaczanie wpływu promieniowania tła na wyniki pomiarów temperatury kamerami termowizyjnymi” i „Unia Europejska i jej polityka w walce z terroryzmem”
symulacja kreatywna – „Uzależnienia wśród młodzieży szkolnej przyczyny i impliezcje społeczne” i „Czy seks sprzeda wszystko? Erotyzm w reklamie”
symulacja lingwistyczna : „Polki we współczesnym życiu politycznym” oraz „Dziecko w kulturze na przełomie wieków”
symulacja językowa : „Świat grozy w filmach Alfreda Hitchcoca” i „Tren – modyfikacje i trwanie gatunku literackiego (na danych źródłowych z wybranych utworów Jana Kochanowskiego, Sebastiana Fabiana Klonowica i Zbigniewa Herberta)”
Comments are closed.